آرسامآرسام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرسام عزیزم

گل پسر مامان مریض شد

1390/2/24 10:07
نویسنده : مامان مریم
328 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه شب آرسام عزیزم سرفه های خروسکی بدی می کرد خیلی نگران و ناراحتش بودم تا صبح سرفه می کرد و من دوشنبه را مرخصی گرفتم تا به آرسام برسم. دوشنبه ١٩ اردیبهشت سال ٩٠ تصمیم گرفته بودم که من آرسام رو مهد نذارم و کرج برم و مامان شهناز زحمت نگهداری آرسام رو بکشه. ساعت ٩ صبح زنگ زدم بیمارستان لاله و گفت که وقت دکتر بیدارمغز پرشده باید بین مریض برم. وسایل آرسام رو جمع کردم و با آژانس رفتم بیمارستان. تا ساعت ١٢ نشستم آرسام خیلی خسته شده بود تو بغل مامانش از ١١ تا ١٢ خوابید. رفتیم مطب و آرسام رو قد و وزن کرد و با شوخی گفت پارتی بازی کردید این ماه رشد آرسام خیلی خوب بوده و دارو داد. آمپول آرسام رو تنهایی بردم زدم ولی تنهایی بچه رو دکتر بردن خیلی سخته.تصمیم گرفتم از این به بعد تنهایی نرم دکتر.خدا رو شکر بعد از دو سه روز حالش بهتر شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)